två år

idag för två år sedan blev jag och kärleken ihop över en flaska rödvin och en sallad. vi hade träffats ganska ofta under några veckor men den här kvällen kändes speciell. och det var den.

image118

han är allt jag drömt om, allt jag vill ha! och jag är glad att han föll för och valde mig. att det har gått två år känns märkligt. känns som om det var i går vi träffades men samtidigt som att vi alltid har varit ihop. han är min kärlek och även min bästa vän (förutom du då jenny =)). jag trodde inte på kärlek vid första ögonkastet förrän jag träffade honom. men det var det och jag är fortfarande väldigt nykär i min sambo. underbart!

idag gick vi till afrodite och åt en bit mat. de har en underbar uteservering vid hopspitalstorget här i linköping. till efterrätt blev det glass. helt underbart väder! så skönt att kunna sitta ute och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0