kina kina, långt långt borta!

idag på morgonen åkte kärleken och tillika sambon till kina på jobbresa. han ska vara borta till skärtorsdagen.
kan väl inte säga att jag gillar att han är iväg igen. det är bara en vecka sedan han kom hem från frankrike och nu är han på resande fot igen. tack och lov så är han hemma till påsk.

resan till xian i kina skulle ta drygt 23 timmar.. först flyg till köpenhamn från norrköping, sedan från köpenhamn till shanghai och så från shanghai till xian. själva flygtiden är drygt 13 timmar, men väntan däremellan är lång. kärleken var väl inte alldeles överlycklig över den väntan.

själv har jag påsklov och tycker att påsklov är tråkigt iår.. känner mig rastlös och tycker att jag ligger efter på jobbet. samtidigt känner jag att jag behöver lov för att vila upp mig och sova ikapp. dubbelt det där. ska passa på att träffa en massa vänner när jag är ledig. gå långpromenader och sova. hoppas på att det är fint väder ute hela veckan, vill vara ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0