listor är roligt!!!!

Ditt fullständiga namn: mitt andranamn är i alla fall elisabeth
Vart föddes du: i nyköping på deras bb
Ögonfärg: gråblå!
Hårfärg: Blond
Längd: 174 cm
Favoritfärg som äldre: ligger mer åt blått nu..
Favoritfärg som barn: röd!
Din första kärlek: andreas, vi gick på lekis ihop =)
Din nuvarande kärlek: kärleken! sambon, min käresta och älsklingen (samma person, men han har många namn!)
Barndoms "bästis": anna och jenny
Umgås ni fortfarande: jenny och jag är fortfarande bästisar!
Hur gammal va du när du lärde dig gå: 13 månader säger min mor
Vad är ditt största barndoms minne : ojoj.. massor
Vart är du uppvuxen: i ett litet samhälle utanför nyköping
Vilket dagis gick du på: gick inte på dagis. var hos farmor istället
Vem var din största förebild som barn : mina äldre systrar
När fick du din första kyss/av vem: hmmm..
Vad får dig att bli riktigt arg: Jag blir väldigt sällan arg men om jag väl blir arg, vilket ska gå
rätt långt innan jag blir, så är det väl orättvisor och folk som sårar!
Vad gör du om ett år: då bor jag kvar där jag bor i dag. förhoppningsvis arbetar jag på samma ställe som nu också.
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: äter något gott och dricker ett glas vin hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0