att vara fotbollsfru

"Jag är alltså tillsammans med en fotbollsspelare som spelar i den högsta serien i Sverige. För vissa är detta stort. För mig innebär det ensamma helger och 90 procent ansvar för allt som rör hus, barn och etanolbilar"

har börjat läsa malin wollins blogg, och jag kan väl inte säga att jag är avundsjuk på henne. att leva ihop med någon som spelar och tränar så mycket är nog inte kul hela tiden. att inte kunna planera och spontant åka bort en helg för att man vill och för att man vill göra något annat. att själv få ta en stor del av ansvaret är nog inte alltid lätt.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Tack så mycket :)
Min helg har varit lugn kan jag lova.
Hur har du haft det?

2007-05-21 @ 22:13:35
URL: http://silkeslen.blogg.se
Postat av: Frida

Man står ut med allt sånt om man verkligen är kär i sin fotbollsspelare kan jag lova :)man får göra det bästa av situationen.

2007-05-25 @ 11:23:14
URL: http://ising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0