devils cake

image104

och jag kan meddela att den var väldigt god! en chokladkaka med choklad och choklad. super!
jag och min goda vän nina satt på waynes igår och fikade. och när jag såg kakan insåg jag att jag var tvungen att testa den. är man chokladonam så är man! kul namn på den, undra varför den fick heta så?!

sen var jag, sambon och några vänner på bio och såg tredje filmen av pirates of the caribbean. den var bra, mycket bättre än nummer två. men jag funderar på om det blir en fjärde film.. utan att avslöja för mycket så kändes det som att det är möjligt. johnny depp var lika snygg som tidigare i piratmundering.

den är i alla fall sevärd! mycket sevärd!

nu blir det lite sol i alla fall.. vill ha lite färg på kinderna så man inte känner sig så blek..

tjip och hajk

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv för besöket :)
Ja kärleken övervinner allt. Men det är klart det är tufft ibland.
Grymt smaskig kaka du har här du, ska nog ta fram Ben & Jerry glassen jag har här hemma.

2007-05-26 @ 16:32:16
URL: http://ising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0