guitar hero

är ett spel lärde jag mig igår..
jag spelade det inte, men de andra gjorde det och det var kul att kolla på =)

nu har sambon, kärleken, hittat en version
som går att spela på datorn. och den spelar han.. och spelar.. han tycker det är vansinnigt roligt. tror att tagentbordet håller på att gå sönder som han slår på det. *ler*

image79


btw, jag är fortfarande sur över att inte island, österrike och schweiz fick vara med i finalen och att eurovisonschlagerfinalen igår kväll  var galet dålig. visserligen hade hon som vann en grym röst. men vad sjutton hade ukrainas bidrag där att göra? en teletubbie med discokula på huvudet.. ett stort skämt mot hela tävlingen!

suck

som tur är så tycker the ark fortfarande att de är världens bästa band, och det är de! de var grymma och det är östeuropas lost att de inte inser det.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jaaja, du menar så. jo men de e sant. det är olika stil på våra bidrag, o de e väl charmen med det hela egentligen. men samtidigt har det blivit en öst mot väst tävling o i öst är dem ganska många fler.. så att de känns som d tar en lång tid att få in norden o väst bland topp 10 igen... lite synd!

2007-05-13 @ 22:08:41
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0