jag är innerligt trött på zlatan

han må vara en superbra fotbollsspelare, han må spela grymt. jag bryr mig inte!
jag är dödstrött på allt daltande med zlatan. zlatan hit och zlatan dit. ska han vara med i landslaget eller ska han inte? är han skadad? är han trött? är han.. jag vet inte vad.

förlåt om jag rackar ner på en fotbollsfavorit, men ärligt,
har han varit speciellt bra i landslaget de senaste gångerna? måste allt centreras kring honom? det finns väl i alla fall 10 andra spelare på planen som också spelar? eller har jag fel? ett tag verkade det som de hade döpt om låten "alla bollar på bengt" till "alla bollar på zlatan". och han verkade inte ens kunna prestera något.

enligt aftonbladet så har mirakelfotbollsmannen skrattfest just nu.. jag orkar inte ens bry mig. tänker inte titta, tänker inte lyssna. tänker bara konstatera att jaja, så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0