jag och mina böcker

alla som känner mig vet att jag är en bokmal.
en bokmal i allra högsta grad. har alltid en tre, fyra böcker på nattduksbordet som jag läser. och har jag läst ut alla nya böcker läser jag om en gammal.

min sambo brukar säga att vi inte kommer att ha plats för alla böcker. för om jag köper böcker i den takt jag läser får vi hyra in oss i ett stort magasin någonstans för att förvara alla fina, vackra böcker =)

men nu har jag köpt några nya böcker,
eller rättare sagt jag har beställt! de kommer nästa vecka och då har jag helt plötsligt tre nya spännande böcker att välja bland. blir svårt att välja vilken jag ska läsa först.

så, nästa vecka dimper

stieg larsson - luftslottet som sprängdes
camilla läckberg - tyskungen
marian keyes - är det någon där

ner i min brevlåda!

*lycka*


     image100                image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0