linda-såpan utan slut?

allvarligt talat?
är hon beroende av rubriker? jag menar.. varför vill man ha hela sitt liv, sina misslyckanden, sina lyckokast, sitt allt i tidningen? varför inte ha något privat?

jag är så innerligt trött på denna följetongssåpa som försigår i kvällspressen att jag kräks. jag läser inte artiklarna, men man kan ju inte alltid undgå rubrikerna. tyvärr.

vad är hon för förebild för sina barn? en mamma som är med i big brother, blir ihop med fadde, lämnar fadde, blir ihop med fadde, planerar bröllop med kameler och jag vet inte vad, gör abort, gör slut, blir ihop och nu ska göra mjukporrfilm. och lämnar fadde igen. denna gång åkte tydligen förlovningsringen av.

tänker hon överhuvudtaget på sina barn?

kan vi snälla få slippa se dessa rubriker igen! det finns viktigare saker i världen och sverige som det inte skrivs om. skriv om det istället! jag struntar fullständigt i vad hon gör och inte gör.. låt oss slippa rubriker som denna!

vill tipsa om ett bra inlägg om lindor som angelica har skrivit

Kommentarer
Postat av: SANDRA

jaa de e skönt. o visst e de tragiskt me alla dessa kändis rubriker!!

2007-05-24 @ 18:55:51
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0