min fredag

imorgon kommer jag att vara borta stora delar av dagen. jobb naturligtvis, men sen blir det fika med en vän jag inte sett på länge. dessutom har hennes bebismage börjat växa och det vill jag ju se! =)

sen ska jag, sambon och några till gå och se pirates of the caribbean vid halv sex. jag har hopp om den filmen och det ska bli trevligt att se johnny depp i rollen som captain jack sparrow igen. depp är verkligen helgjuten för rollen.

image103

men innan allt det är jag på jobbet och jobbar häcken av mig. betyg ska sättas i nästa vecka och jag har en hög med uppsatser som ska rättas innan det. fortfarande har jag elever som inte har lämnat in det sista och jag vet inte hur de har tänkt sig.. vill de inte ha betyg?




Kommentarer
Postat av: Elev :)

Bästa kommer alltid sist vet du Lolitha ;)

2007-12-04 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0