när man är sjuk får man kolla på film

jag har ju då fått hög feber, hosta och blivit förkyld.. roligare kan man ha det om jag säger så.
bara att acceptera att arbetet får stå tillbaka ett par dagar medan jag kurerar mig.

när man är sjuk så är film bra! jag och kärleken har sett ett par bra filmer de senaste dagarna. och det var filmer jag kan rekomendera. den bästa av dem såg vi igår, "deja vu". när man ser den här filmen måste man vara med hela tiden, för det händer saker precis hela tiden. jag gillade den verkligen. ett stort plus är denzel washington som är urbra i rollen som doug carlin.

image53

bild från: bio.nu

den andra bra filmen vi såg var "music and lyrics" med hugh grant och drew barrymore. den var otroligt söt och en feel good film! ett stort plus var naturligtvis att se hugh grant i åttiotalsfrisyr och kläder. =)

image54

hyr dem, se dem och tyck om dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0