right back at you

gårdagen blev lyckad.. sol, varmt, kubb, grillat, gott vin, trevligt sällskap och en nyinköpt klänning!

åkte ner på stan efter en sen frukost igår, hittade en väldigt söt klänning på h&m som jag inte kunde lämna där med gott samvete. den fick följa med mig hem

image106

igår var vi även hos m + s på grillparty!
och det var ett rejält grillparty. mat så det stod ut genom öronen, rabarberpaj och mycket mer. men ännu viktigare, trevligt sällskap! var ett tag sedan jag träffade tjejerna som jag har jobbat ihop med och jag saknar dem! nu ska två av dem sluta arbeta som lärare, en ska gå tillbaka till studierna och den andra vet inte vad hon ska göra. den tredje och fjärde arbetar kvar på mitt gamla arbete. vi har väldigt kul ihop och vi fungerar bra ihop arbetsmässigt.. jag har bra arbetskollegor på mitt nya arbete, skulle inte vilja byta arbetsplats, men jag skulle vilja att m och l arbetar på samma skola som jag! =)

nu får vi försöka träffas utanför jobbet istället.

idag är ännu en dag med sol! härligt! jag och kärleken ska gå och titta till fåren och lammen i gamla linköping. väldigt söta! och så vill vi ju få lite sol på oss..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0