sekten som hatar sverige

läste idag i expressen om en sekt i usa som har ett otroligt hat mot sverige. ja, inte bara mot sverige. hela deras ideologi är hat känns det som när man läser artikeln.

bakgrunden till hatet mot sverige grundar
sig i rättegången mot pastorn åke green och hans uttalande mot homosexuella. genom att han anmäldes och det togs upp i rättegång så har vi svenskar sagt att det är ok att vara homosexuell menar den här sekten.

ja, det är ok att vara homosexuell.
det är helt riktigt tycker jag. och jag blev glad att man prövade "fallet åke green" i domstol. jag undrar hur de står ut med sig själva, att fyllas av allt det där hatet som de har mot allt och alla. att hata är att gå sönder, man slutar att fungera till slut och blir väldigt liten som människa.

det farliga med sådana här människor är att de inte drar sig för någonting. att de kan göra vad som helst för sin övertygelse och tro.

vad är det som får människor till det här? jag tror inte att gud (om han nu finns, eller har funnits) hade tyckt att de gör rätt. jag tror att gud var/är human mot människor som försöker leva så gott de kan.

läs artikeln och förundras över hur människor kan vara.. jag slutar i alla fall aldrig att förvånas.

Kommentarer
Postat av: madelene

det är så rätt att vara homosexuell!

2007-06-06 @ 19:49:55
URL: http://madeljene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0