shopping at a high level

igår var jag i norrköping med min mor och mina två systrar och shoppade. tycker att utbudet i norrköping är bättre, även i de affärer som vi faktiskt har i linköping. affärerna känns inte lika ihoptryckta och fräschare.

i alla fall var det mor och jag som shoppade mest. jag hade mest tänkt att jag skulle hitta ett par vardagsskor, sådana som det bara är att sticka fötterna i och dra iväg. hittade ett par skor, men kanske inte sådana jag hade tänkt.

hittade även en jättefin klänning på lindex som jag
ska ha på skolavslutningen i juni. den kan även användas till finare tillställningar. användbar till flera tillfällen så att säga. hittade även en tröja på åhlens av märket esprit som är en bra tröja att ha till vardags, på jobbet. jag skulle gärna se en affär i linköping med bara espritkläder. när jag var i malmö senast hittade jag en där och de har fina kläder. 



image75         image76

i norrköping är galleriorna samlade på ett stråk vilket gör det lättare att hitta och besöka dem. här i min hemstad är de utspridda över tre delar av staden. vilket iofs kan vara trevligt också, om det är fint väder!

summa sumarum är att norrköping är väl värt att besöka och shoppa i. trevliga mat- och fikaställen har de också =)

Kommentarer
Postat av: johanna

söt. (:.

2007-05-14 @ 19:57:41
URL: http://cole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0