spiderman goes crazy

jag var och såg spindelmannen 3 igår tillsammans med sambon och två av hans vänner.

jag vet inte, men jag tyckte inte att den var så där jättebra. kände att jag hade förväntat mig mer efter film nummer två. men det här?! näe.. visst var den rolig emellanåt, och visst.. den hade en helt ok story. men jag höll på att krypa ur skinnet emellanåt och ville helst bara försvinna från biosalongen. det var ett par inslag av "america-is-a-great-nation-and-we-loooove-our-country-so-much" som fick mig att vilja.. jag vet inte vad. amerikaner är väldigt stolta över sitt land, det ska de vara. jag är stolt över mitt land sverige. men när det blir så överdrivet är det bara fånigt. då är det inte bra film.

image81

image82

jag tycker helt klart att man ska se den om man har sett de andra två, så man får fortsättningen. och det är en biofilm. att se den på sin lilla tv ruta hemma gör den nog sämre.

se den, tyck om den, eller tyck att den inte var lika bra som de andra två filmerna. alla har vi olika smak.
jag har hört att det ska bli en fjärde film.. vill inte ens försöka tänka på vad den ska handla om.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Det blir nog att se den i tv rutan här :) Jag gillar inte bio.
Square dance är kul. Jag har dansat runt 11 år!

2007-05-17 @ 15:04:44
URL: http://silkeslen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0