visst är det härligt med nya kalendrar?!

jag är barnsligt förtjust i nya kalendrar. att köpa en ny kalender, att få fylla i allt man vill fylla i. födelsedagar, roliga saker som händer. få göra om omslaget.

jag köper alltid mina kalendrar från ordning och reda.
tycker att de har bäst kalendrar, som passar mig och det jag använder dem till. det finns i den modellen jag köper plastficka både fram och bak. sen är omslaget i genomskinlig plast, vilket betyder att man kan göra sin egen framsida på kalendern. göra den så att den ser lite orginell ut.

vi får kalendrar på jobbet, men de är för otympliga och tjocka. dessutom behöver jag inte hälften av vad som finns i dem. jag skriver inte ner frånvaro och provuppgifter på mina elever i min kalender. de papprena har jag i en pärm.

men nu har jag en ny kalender, och den håller jag just nu på att titta i. tyvärr får jag inte börja använda den förrän i juli.. men jag får väl stå ut så länge! =)

image56

dessutom har ordning och reda en hel del andra bra prylar. gillar deras enkla och stilrena stil. synd bara att det kostar därefter!

Kommentarer
Postat av: Sandra!

ja de e skoj att planera. fylla i o rita dit o ha sig =)

2007-05-02 @ 20:47:20
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: Evelyn

Haha, när jag gick i skola köpte jag två, tre kalendrar per läsår. Jag älskar att kladda i dem.
Härligt att känna sig viktig.
Funderar på att gå vidare till lärare och jag ska minsann ha en rejäl en :)

Hade en "förskollärare" kalender ett tag. Den var underbar. Frånvarolistan använde jag till någonting annat :)

2007-05-02 @ 22:25:52
URL: http://silkeslen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0