där fick man för att man provade något nytt

jag är en stor fan av yoghurt till frukost. yoghurt tillsammans med musli eller något annat nyttigt.
jag gillar olika smaker, men framförallt jordgubb är min favorit.

så en dag på ica maxi förra veckan när vi var och storhandlade tänkte jag att:

"hmm.. man kanske skulle testa en annan smak?!"

och så tog jag en annan yoghurtförpackning från hyllan som jag tyckte lät gott. äpple/vanilj. det kan väl inte vara så farligt?! jag gillar äpplen och vanilj. och jag gillade verkligen den äpple/vaniljfilmjölken som fanns förut. vad kan gå fel?

flera saker tydligen

för det första, jag missade att det även stod kanel på förpackningen.
för det andra, den smakar bedrövligt! den går inte att äta! blää

där fick man för att man vågar prova något annat. jag ska härmed hålla mig till det jag vet smakar gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0