is it monday?!

det var tungt att gå upp i morse.. måndagar är alltid tunga, men den här måndagen. den var extra jobbig.
säkert för att jag har varit ledig en vecka och inte behövt gå utanför dörren om jag inte ville.

jag skulle gärna gå ut och gå innan frukost nu också, men jag är inte så vän med mornar att jag frivilligt går upp vid halv sex för att hinna ut och gå innan jag måste äta frukost, duscha och ge mig av till jobbet. tyvärr

eleverna var spattigare än vanligt, snackiga och allmänt jobbiga tyckte jag även om det alltid är kul att vara på jobbet.
såg min rättningshög och blev lite lätt matt.. den är stor nu och det är väl bara att börja uppifrån och köra neråt. allt måste ju rättas i vilket fall som helst!

min rädding idag är att vi ska äta ungstekt falukorv och potatismos ikväll innan jag ger mig av mot simhallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0