"knack, knack"

vem där?

jehovas vittnen!

idag ringde det på dörren. eftersom det inte brukar ringa på dörren en eftermiddag vid halv tre så smög jag ner och kikade i titthålet först. vem stod utanför? jo, jehovas vittnen. redo att försöka övertyga mig om deras tro.

nej tack!

jag vill helst bilda mig min egen uppfattning och min uppfattning är att jag inte tror på gud och jesus. speciellt inte deras version av det hela.

en eftermiddag vid halv tre är det inte många hemma. jag hade inte heller varit hemma om jag inte hade varit ledig idag från jobbet. undra hur många de får prata med?

Kommentarer
Postat av: Sandra

De är för "på".. Man får väl tro på vad man vill.

2007-11-12 @ 17:40:15
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0