näe, det skulle inte bli så här..

vad hände i går eftermiddag?
halsont

känner mig risig hela kvällen och bestämmer mig för att inte träna. i natt har jag haft väldigt ont i halsen och sovit dåligt. gick till jobbet i alla fall, ingen idé att vara hemma eftersom jag inte kände mig speciellt sjuk egentligen. men det har varit jobbigt idag. mitt jobb går ut på att prata och att prata just nu gör ont. så när sista lektionen skulle börja idag skrev jag ner allt som behövdes på tavlan inför deras prov och sen fick de en tyst lärare.

det funkade det med!

nu ska jag bädda ner mig i sängen och rätta skrivningar. de tar inte hänsyn till halson och att man är lite vissen. och jag ligger efter med rättningar. fick som sagt en ny hög att titta igenom.. och nästa vecka blir det två nya högar.. jag vet vad jag gör både den här helgen och nästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0