rättningarna från helvetet och trevligt doftande bebis

sitter med en massa uppsatser i samhällsekonomi. nästa gång jag får idéen att mina nior ska göra en uppsats istället för ett skriftligt prov, slå mig hårt i huvuvdet då!

samtidigt som det är jobbigt att läsa och rätta allt de skrivit så är det roligt. många har verkligen förstått innebörden och kan använda ekonomiska resonemang för att utveckla sina åsikter. coolt!

när jag väl satt där igår och rättade för fullt hörde min vän n av sig. hon skulle ner på stan med sin nyfödda dotter e och uträtta ärenden och undrade om jag ville göra henne sällskap över en fika. jag var inte sen att tacka ja och cyklade ner för att möta dem utanför h&m.

hennes lilla dotter var gudomligt söt och min biologiska klocka började ticka ännu högre. även om jag fortfarande tycker att min kära kärlek kan föda våra barn så att jag slipper. men de är söta bebisarna.. och luktar gott gör de med!

image265

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0