thank god, it´s friday!

den här veckan har varit lååång.
med betoning på lååång.

det var skönt när jag idag klockan 15.29 stängde dörren till arbetsrummet och gick ut ur skolan. jag behöver en helg att göra andra saker på.

och det ska vi

imorgon är det vi som sätter oss i bilen runt klockan 10 (plus en timme ungefär.. min kära kärlek är långsam på morgonen) och åker mot stockholm. vi ska hälsa på kärlekens barndomskamrat t som bor i spånga med sin sambo e och dotter. det var ett tag sedan vi såg dem och jag tycker att det är för lång tid mellan gångerna vi ses.
det ska i alla fall bli en lung, skön lördag med trevligt sällskap, god mat, gott vin och sen få sova ordentligt! precis vad jag behöver.

men fortfarande är det fredag och nu hägrar sängen! jag ska sova (och läsa harry potter!)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0