allergi är inte min grej

jag har blivit mer allergisk på "gamla" dar.
idag har jag nyst, haft rinnande ögon och allt det där som ingår. inte ett dugg roligt och dessutom inte riktigt veta vad man är allergisk mot är inte min grej.

jag måste nog ta mig till vårdcentralen och få det utrett. igen

konstigt det där med allergier. jag har alltid varit allergisk mot något. när jag var liten kom fisk- och skaldjursallergin som ett brev på posten. när jag var 13 kom ägg och nötter och när jag var 15 allergi mot jordgubbar. ungefär där blev jag dessutom allergism mot katter och vissa hundraser.

nu däremot så har allergin mot jordgubbar, nötter och ägg försvunnit. skulle tro att min allergi mot fisk och skaldjur även den är på väg bort. då får jag andra allergier istället. häst har tillkommit, gräs och en del färgämnen.

det är trååååkigt och inte alls min grej. jag vill inte behöva tänka på vad jag stoppar i mig. =/ jag vill äta och se glad ut. inte ha en röd näsa och rinnande ögon.


Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Du har blivit utmanad! Kika in min blogg :)
Kram!

2007-10-25 @ 18:44:23
URL: http://ihemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0