dagen som blev fel

imorse vaknade jag och tyckte att det var ovanligt ljust i sovrummet för att vara före halv sju på morgonen. så tittade jag på klockan och fick panik.

klockan var inte alls före halv sju, den var tio i åtta. det var bara att rusa ur sängen, tvätta sig, borsta tänderna, ta på sig kläder och ta med frukosten till jobbet. som tur var har ju vi studiedagar måndag och tisdag så det var inga lektioner som väntade på mig.

det värsta är ju att hela dagen blir fel när man får ett sådant bryskt uppvaknande. jag har varit toktrött hela dagen och känt att jag inte riktigt har vaknat. de där fem, sex minuterna när man ligger kvar och mornar sig betyder mer än vad man tror.

en sak är säker, jag vill inte försvova mig så grymt igen..


Kommentarer
Postat av: Jenny, Malmö

Låter som någon är lite tröttmössa med tanke på inlägget innan.. ;)

2007-10-01 @ 21:14:36
URL: http://fightress.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0