jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av ihemmet.

Här är reglerna för utmaningen:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

7 sanningar om mig:

1. jag älskar mitt jobb, det är grymt roligt att arbeta som lärare även om det har sina tunga stunder
2. min största last är choklad. choklad i alla former. mums
3. jag verkligen hatar att stryka kläder. jag försöker alltid få min kära sambo att stryka åt mig. ibland lyckas det, ibland inte.
4. när min sambo är bortrest har jag ett gosedjur i sängen, en anka. =) måste ju krama någon!
5. min största fobi här i livet är spindlar. kan inte tänka mig att de behöver finnas. icke existensberättigande djur kallar jag det.
6. jag hatar verkligen att köra bil. borde göra det oftare, men det blir inte av. det är stressande att det finns andra trafikanter på vägen och så tycker jag inte om att ha folk med mig i bilen när jag kör
7. om jag kunde skulle jag äta potatismos jämt. är galet galen i det och ugnstekt falukorv!

Jag utmanar:

1. fightress
2. rosi
3. johan
4. kriztina
5. sandra
6. alma drake
7. lillaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0