mitt i veckan

halva veckan har gått.
vart försvinner tiden? tyckte det precis var fredag och att jag gick hem från jobbet med ett stort leende på läpparna.

well, bäst att ta vara på tiden.
idag har jag varit slö. väldigt slö.
kärleken såg längtansfullt på mig när han gick till jobbet. jag låg då fortfarande kvar i sängen och läste tidningen och hade det allmänt bra. tror nog att han hade velat göra detsamma.

har dock fått lite jobb gjort idag på förmiddagen. kollat igenom elevernas bilder och bedömt dem. skönt att få det gjort nu när det snart är betygstider.

idag annars blir det lunch på stan med m och c. mina gamla kollegor från mitt förra jobb. vi sågs för inte allt för länge sedan, men det är kul att träffas och vi får passa på nu när vi är lediga. sen blir det ett pass spinning på campushallen. har faktiskt promenerat på mornarna nu när jag har varit ledig. skönt att få komma ut och få frisk luft innan man ska göra något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0