polis polis, potatis..

skönt med onsdagkväll.
har tränat, känner mig så där härligt trött i kroppen som man bara gör när man har tränat.

var trevligt med en lunch på stan med m. vi ses ju som sagt inte allt för ofta nu för tiden och jag saknar hennes sällskap på jobbet. skulle önska att hon var på min arbetsplats istället. vi hade som vanligt mycket att prata om och speciellt det faktum att hon åkte fast för fortkörning i måndagskväll. förutom böter på 3 000 kr så blev även körkortet indraget.

trist, men bra att polisen gör sitt jobb.

traskade vidare en sväng på stan innan jag åkte hem och hittade en nödvändig pryl på bokia. det är en mapp med olika fack som jag kan stoppa rättningar i. praktiskt att ha så att inget kommer bort. den fick följa med mig hem!

nu, mat och vatten!

sen blir det att bänka sig framför tv:n för att titta på grey´s anatomy! det kan man inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0