rosa band för en god sak

det finns en blogg av liv som jag råkade hitta via omvägar idag. den bloggen handlar om henne och hennes bröstcancer. liv är 20 år och har inte långt kvar. tragiskt

om det är sant

när jag läste det hon skrivit tändes varningslampor.. det kändes nästan för ärligt och konstlat. bland annat så skriver hon att hon ska somna in i morgon klockan 20. jag tror inte att det går till så. du somnar in när du somnar in.

om det är sant är det fruktansvärt tragiskt, är det inte sant blir jag förbannad. bröstcancer är någonting fruktansvärt och inte något att skoja om.

men jag ska köpa ett rosa band när jag kommer ner på stan på torsdag, det ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0