varför finns den inte här för?!

helgen har spenderats i göteborg.
vi åkte ner i går runt kvart över nio och var nere till strax efter lunch. den åts på ett trevligt ställe som heter soho där de hade en urtrevlig och god buffé med en massa läkerheter på!

sen blev det shoppning! jag hade siktet inställt på esprit butiken som ligger i nordstan och visst hittade jag kläder där! en mycket snygg tröja och en vardaglig topp. såg även en väldigt fin klänning, men den fick hänga kvar på galjen i affären.

image252

det jag föll för i tröjan var knapparna fram. den var lite ovanlig och jag gillar det ovanliga! dessuom tror jag att den blir bra att ha i vinter på jobbet när det är lite kallt. toppen skulle jag gärna köpa fler av, ett bra material och bra att ha under en annan tröja.

men varför? varför finns det inte en esprit butik i linköping?! jag vill ha en sådan butik här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0