ååhh... en lista!

Jag utmanar alla, gammal som ung, kille som tjej att svara på den här listan!

listan kommer från angelica



Skriver du dagbok?
ja, det gör jag.

Vad är viktigast för dig?
kärlek och vänskap.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej, varför utmana ödet?

Har du färglinser?
nej, har inga linser. glad för det

Kan du gå ner i spagat?
nej, är ungefär lika vig som ett kylskåp. nada med andra ord

Är du polare med grannarna?
polare och polare, nja.. halvkompis typ

Vilket är ditt favoritdjur?
hund

Dusch eller badkar?
skulle vilja säga badkar, men jag badar ju aldrig badkar.. dusch med andra ord

Har du varit kär i en kändis?
jepp, richard herrey! =) 10 år gammal och tokig i den gruppen.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja.

Är du höjdrädd?
mycket

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
ja, han är min stora kärlek och vän

Har du sett din bästa vän gråta?
nej

Hur lät den senaste komplimangen du fick?
"vilket bra jobb du gör!"

Är du mörkrädd?
ja, speciellt efter en skrämmande thriller och när jag är ensam hemma

Har en dröm gått i uppfyllelse?
ja, jag har utbildat mig till lärare och jag har träffat mannen i mitt liv!

Har du haft vattkoppor?
jajamensan.. det var ingen rolig upplevelse

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
vill jag lova.

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
skulle inte komma på frågan. varför ta chansen att inte överleva när man kan stanna på marken och göra det

Kan du vissla?
ja, vanligt och busvissla

Vilken radiokanal lyssnar du på?
rix fm

Rakar du benen?
ja

Hur svarar du i telefonen?
med mitt namn.

Vad har du i fickorna just nu?
inget.

Vilken parfym använder du?
olika, donna karen by new york, hugo boss femme

Kan du kasta macka?
Nej.

När var du riktigt sjuk senast?
i våras när jag hade influensan

Har du blivit opererad?
nej, inte alls. om man inte räknar med födelsemärket jag tog bort under lokalbedövning

Äger du en cykel?
ja, en jättefin jag fick förra året när jag hade tagit examen =)

Vad har du alltid i handväskan?
kalender, nycklar, mobil och cerat

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
kött är gott!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
jag har två nyckelknippor. en privat med fyra nycklar och en jobbknippa med fyra nycklar

Läser du för skojs skull?
alltid, älskar böcker!

Äger du ett busskort?
nej, cyklar överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0