britney, britney

jag må ha hennes låt fast i min hjärna utan någon möjlighet att glömma bort den (verkar det som). och jag tycker att hon borde lägga av istället och göra något annat. och jag tycker att om hon nu gör comeback så ser man till att allt klaffar och fungerar och blir en succéframträdande.

nu blev det inte det, men jag tycker inte att man har rätt att håna henne i vilket fall som helst. britney är ett lysande exempel på en tjej som blev för känd för tidigt och som har haft urusla rådgivare. trist, trist. jag hoppas för hennes barns skull och för hennes att hon kommer till insikt om vad hon vill och satsar helhjärtat på det och sina barn.

image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0