"friday, i´m in love"

tjoho!
idag är det fredag
idag är det fredag

den här veckan har gått fort. igår slutade jag redan vid klockan två så jag åkte ner på stan för att fixa ett par ärenden på banken och för att kolla in väskor på åhlens. det är bara att erkänna, jag är väsktokig! man kan inte som kvinna ha för många väskor resonerar jag och köpte naturligtvis en till..

men den var billig, bara halva reapriset så den blev inte dyrare än 99 kr. härligt! åhlens har bra väskor, gillar dem skarpt!

vad händer idag då?
inte mycket. jobb till halv tre, sen förhoppningsvis en lång promenad om det fortfarande är bra väder. ikväll blir det bara god mat och gott vin. eller kanske en cola.. får se vad jag är sugen på.

glad är jag i alla fall. min bästa vän genom alla tider, men vapendragare jenny kommer hit till linköping första helgen i december. *glad* hon bor ju numera i malmö och vi träffas inte allt för ofta tyvärr. men nu är hon snart här, bara några månader kvar!

Kommentarer
Postat av: Jenny, Malmö

You bet!

2007-09-07 @ 21:39:02
URL: http://fightress.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0