lördagsöndag

dagen går långsamt.
skönt

resten av dagen ska jag spendera inomhus med en bra bok och kanske lite godis?!
ikväll blir det italienska godheter som middag. parmaskinka, salami, mozarellaost och mycket mera.. gott!

som jag har skrivit förut, vart tar egenligen helgen vägen? det var nyss fredag.

igår var vi ute och åt god mat på bar &kök här i linköping. jag kan varmt rekomendera lammrätten. godare lamm, potatis och fetaosttzatiki har jag sällan ätit! mycket gott och prisvärt. det är en trevlig miljö på bar & kök. vill man bara ta en öl kan man sitta framför brasan och göra det i en skön soffa. inte många uteställen som har öppen spis. värt ett besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0