många stenar bygger en bro

måndag.
i det här fallet hade det gärna fått vara söndag idag igen. jag är förkyld och det var jobbigt att ta sig till jobbet idag. visserligen är jag inte så trött, men snuvig.

och det kan knäcka den bästa.

dagen förflöt på. inga incidenter och inga missförstånd. men ett tråkigt möte på slutet. måndagar har vi konferenser i två timmar och den här måndagen var inget undantag. brukar gilla konferenserna, de kan vara rätt roliga. men idag ville jag bara hem. hem och lägga mig på soffan och läsa en bok istället.

har börjat läsa lisa marklunds senaste bok "livstid". måste nog säga så här 200 sidor in i boken att det nog är hennes bästa om annika bengtzon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0