monday it is

jag har alltid haft svårt för måndagar av någon anledning. behöver tid på mig på morgonen för att komma iform för veckan och speciellt för resten av dagen.

under förra läsåret hade jag inga lektioner före halv tio på måndagar vilket var otroligt skönt! jag kunde komma i lugn och ro till jobbet, titta lite på skrivbordet, planera lite, fixa lite småplock som blivit kvar sedan fredagen. men till det här året så fick jag en chockmåndag. jag börjar med lektioner redan vid tio över åtta på morgonen.

ingen lugn måndag här inte.

tack och lov var det lugnt i alla fall på jobbet idet. inga som bråkade, inga vuxna som betedde sig konstigt. allt flöt på. men måndagar är fortfarande inte min favorit. hemskt jobbigt.. alltid lika skönt när arbetsdagen är slut!

imorgon är det tisdag, mycket bättre dag

image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0