pms

man kan säga att pms är mitt humör idag. är på fruktansvärt dåligt humör. det är inte min dag för att sammanfatta saken.

tur i oturen så hade jag inte många lektioner idag. så jag och mitt dåliga humör kunde låsa in oss på arbetsrummet, iväg från alla elever som har testat mitt tålamod idag.

det ska inte gå ut över andra att man är på det här humöret, men det gör ju det ändå.. lika bra att vara ärlig. kärleken fick också ta en skopa över telefon. tur så tog han det inte så allvarligt.

well, tur att dagen snart är över

---------------------
update:

pms anfallet börjar ge sig. var ju bra att jag inte skulle iväg ikväll på något som involverade att vara trevlig. skönt att kunna skrota hemma och bli på bra humör av sig själv igen.

men som sandra och evelyn skrev i kommentaren: "imorgon är en annan dag!" =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Imorgon är en ny dag ;)

2007-09-19 @ 18:44:58
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Evelyn

Jag säger som Sandra: Imorgon är en ny dag :)

2007-09-19 @ 19:23:53
URL: http://ihemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0