sjunger du i duschen?

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? jag har svårt att se mig själv i en dokusåpa. tycker att de flesta är lite dåliga
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren.
Brukar du sjunga i duschen? ibland. helst någon schlagerlåt
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? friidrott
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, absolut.
Vad är viktigast för dig? kärlek, vänskap, lycka..
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? svårt, shoppa en del. lägga undan till pension och lägga en del på att bygga ett hus
Tänker du mycket på ditt utseende? jag tror att jag tänker sådär lagom på det.
Vad får dig att slappna av? en bra bok, att umgås med min sambo, en promenad
Är du mörkrädd? både ja och nej.
Vilken färg är snyggast? röd och blå
Tycker du matte är svårt? ja, det tycker jag. är inte speciellt intresserad heller om jag ska vara ärlig
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, absolut inte. men jag gillar kläder, väskor och skor. sen om de råkar vara av ett "märke" så råkar de vara det. inget jag tänker på.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? brukar vakna vid en halv åtta, men går nog inte upp före nio.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? jag promenerar
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nja. tycker att rökning ska förbjudas på allmänna platser
Bråkar du och dina syskon ofta? nej.
Läser du mycket böcker? läser massor med böcker! jämt.
Vad föredrar du för sorts filmer? humor, drama, thriller
Vill du gifta dig? absolut! =)
Vill du ha barn? ja, det vill jag också.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? grey´s anatomy, las vegas
Vilka husdjur har du haft? undulater
Är du bra på att laga mat? ja, jag är bra på det. tycker att det är roligt och avkopplande
Var badar du helst? någonstans där det är varmt!
Vad dricker du för alkohol? ett glas rött vin till en god måltid är väldigt gott
Vilka djur är du mest rädd för? spiders!
Har du nånsin skadat dig själv allvarligt? nej.
Gillar du att dansa? beror på
Vad har du för klädstil? mycket olika..
Är du flygrädd? ja, tycker inte om det alls
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? bra, bättre, bäst.
Vad dricker du helst när du är törstig? vanligt vatten
Vill du gå ner i vikt? ja, några kg vore inte fel
Har du varit deprimerad? ja.
Tycker du om sushi? kan inte äta fisk.
Tror du på livslång kärlek? klart jag gör! varför är man annars i ett förhållande?
Vad äter du helst när du ser på film? godis!
Lever dina föräldrar tillsammans? yes.
Har du tandläkarskräck? ja, tycker att det är obehagligt att gå dit..
Vilken hårfärg har du naturellt? blond
Biter du på naglarna? nej
Är du beroende av något? choklad och pussar! =)
Vilka internetsidor besöker du varje dag? bloggar, aftonbladet, mailen..
Hur ofta motionerar du? några gånger i veckan.

image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0