uppochnervändavärlden

jag förstår inte vad det är med eleverna ibland. idag var de mer i taket än på golvet. de satt verkligen inte på de stolar de ska sitta på när det är tyst läsning i klassrummet..

kände mig som en urvriden trasa idag när jag kom hem. onsdagar är jobbiga ändå utan dessa vildar till elever.

jag måste ju säga att de inte alltid är så här, vanligtvis är de väldigt skötsamma och duktiga elever. jag gillar alla mina elever, men ibland är de bara för mycket!

det var i vilket fall som helst väldigt skönt att åka hem därifrån idag. ska sticka och träna istället, ett pass spinning kommer att göra mig gott! idag ska jag dessutom få middagen serverad när jag kommer hem från träningen. det ser jag fram emot!

tjip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0