vad är en kärlek utan en älskling?

härlig dag.
träffade mina gamla arbetskarmater på steves och pratade bort några timmar. shoppade en aning innan vi träffades. hittade ett jättefint halsband på sisters, där jag även hittade en tröja som jag köpte.

när jag sedan kom hem hade sambon varit till sitt jobb och hämtat upp tavlan som jag var uppe och lämnade där igår eftersom den inte gick att ta på cykeln. tavlan hittade jag på åhlens och den kommer att passa väldigt bra på väggen i vår trapp. eftersom kärleken ändå skulle ner till jobbet idag med bilen kunde han ta den med sig hem!

han är fin han, min kärlek och älskling!

nu ska den bara spikas upp.. tavlan

image215


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0