glass i stora lass!

idag slutade jag klockan två! det tackade jag inte nej till och satte mig på cykeln för att cykla ner på stan. glass på bosses glassbar tillsammans med fluppan och sonen lillkorven hägrade. med en glass i vardera näve tog vi oss till domkyrkoparken och satt där och mumsade. mycket gott! lillkorven växer så det knakar. han blir större och större och får fler tänder. i juli blir han ett år och jag slutar aldrig att förundras över hur fort tiden går.

på jobbet idag var det full fart. jag satte mig och betade av tusen, miljoner saker som jag har att göra på min planeringstid jag hade i morse. fick undan en hel del tack och lov. har mer planeringstid i morgon, kanske hinner med det sista då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0