jag har nog blivit en shoppoholic

kanske inte, men det är trevligt att shoppa på våren. på vintern orkar man aldrig prova eftersom man har fjorton tröjor, tre jackor, mössa, halsduk, byxor och jättejobbiga skor som måste snöras och knytas i femton minuter innan de är klara.

ungefär så..

i söndags tog jag en långpromenad som på vägen gick genom staden. hittade ett par ursnygga trefjärdedelsbyxor i den röda färgen! jag har insett att jag mest har blått, brunt, grönt och svart i allt. så nu blir det mer röda saker! hittade även ett jättefint halsband i silver som jag spontanköpte.

image345

anledningen till att jag tog långpromenaden genom staden var patrik isaksson! han spelade några låtar på lilla torget här i linköping och hade sedan skivsignering. självklart ville jag höra min stora musikfavorit och jag blev inte besviken =)

image346

att hans låt "under mitt tunna skinn" inte gick till final i melodifestivalen är en gåta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0