nej det är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag!

image354

dessa blommor mötte mig i morse när jag öppnade dörren till köket. en stor bukett vitsippor som kärleken smygit dit efter att jag gått och lagt mig igår. han är gullig han, min kärlek!

på jobbet blev det mycket uppvaktning. på något sätt hade det spritit sig bland mina elever att jag fyllde år så det blev spontansång i korridoren, i klassrummet sen fick jag sång på både svenska, engelska, spanska och arabiska. av några elever fick jag en stor bukett vitsippor och en chokladkaka och av min kära kollega j fick jag också choklad! alla elever har varit supergulliga och då fyller jag inte ens jämt nu. men de är mina favoriter allihop! jag har världens bästa elever även om jag ibland tycker att de är grymt jobbiga.

man blir alldeles rörd! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0