soffan, tv och pappersnäsdukar.

lördag.
under natten blev jag förkyld. fick gå upp vid tre tiden i morse och hämta nässprayet och ge min snoriga näsa en dust så att jag kunde fortsätta sova.

tanken var att jag och kärleken skulle gå på fest hos några vänner ikväll. nu blir det soffan för min del med glass och tv istället. funkar det med faktiskt.

vi var i alla fall i väg idag och hjälpte samma kompisar att flytta ihop sina bopinaler till en lägenhet istället för varsin. eller kärleken hjälpte till att bära, jag stod i solen och gav lite order istället. blev ännu en gång påmind om hur jobbigt det är att flytta och leva i kartongland och att jag inte vill göra det på läääänge!

om vi inte hittar ett hus det vill säga, som inte stiger prismässigt från 1 995 000 till 3 300 000 kronor på ett och ett halvt dygn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0