soligt värre!

vilket väder! =)
igår sken solen massor och idag skiner den ännu mer!

me like

igår var det dags för 90 års festen. mina kära vänner å, m och a slog ihop sina 30 års fester till en. massor med folk, god mat och tårta. mums! en väldigt trevlig tillställning och vänner man inte sett på länge.

idag blir det mer tårta. jag och kärleken ska hämta upp mamma och pappa i nyköping och sen åka till min syster som bor utanför nyköping. jag och min systerdotter firar gemensam födelsedag, egentligen på tisdag men vi kör racet idag. hon blir 13 och jag 22.. nja.. 33 då. mat och tårta står på menyn. kanske inkasseras ett par paket också. alltid trevligt!

image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0