sömn är något jag behöver just nu

fortfarande förkyld. fortfarande trött
känns som om den här förkylningen aldrig kommer att ge sig.. det trista är att i helgen ska vi till göteborg (visserligen jättekul, men jag hade behövt få vara hemma och vila) så jag lär väl inte bli bättre då heller.

nu börjar alla helger som är upptagna. det är helt sinnessjukt. nästa helg är det 90 års kalas och firande av mig och min systerdotter. helgen efter är det stockholm. när får man sova?

fick en glad nyhet i alla fall idag. =) glada nyheter kan man aldrig få nog av!

nu är det dags för kvällens dos av nässpray. så jag kan andas genom näsan igen och prata normalt.

tjineling


Kommentarer
Postat av: Elin

Va fyller du år? Det har du inte sagt något om och inte Daniel heller.

2008-04-10 @ 08:33:59
URL: http://lillaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0