jag, en foliejulgran!

idag har jag klippt mig, och lagt in slingor i mitt hår. det tog tre timmar hos frisören, men det var det värt!

men, man känner sig inte så snygg när man väl sitter där med all folie i håret och väntar på att färgen ska ta.

     

man känner sig som en julgran rent ut sagt. =)

men efteråt, då är man nöjd!



ljusa slingor på överhåret och rödbruna på underhåret. en salig blandning och jag gillar det! min frisör therése är kalasduktig! hon arbetar på e-hair om någon är nyfiken

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

vad fint det blev! e-hair i linköping, eller finns det på fler ställen?

2008-08-08 @ 17:53:31
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0