Alla människor med en massa konstiga åsikter

Det här med bröllop..
Jag har varit inne och läst på forumet på en bröllopssajt. Det jag har lagt märke till är att det finns så många människor som har så konstiga åsikter. Det är jättekul att läsa, ibland blir jag förbannad, ibland skrattar jag så att jag gråter.

Många bryr sig så mycket om vad andra tycker att de ska göra. Varför inte bry sig om vad man själv tycker?! Så tänker i alla fall jag och min sambo. Vi lyssnar gärna på råd, absolut. Men i slutändan är det han och jag som gifter oss, det är vårt bröllop och ingen annans. Vi ska vara nöjda och glada med vår dag. Sen om det innebär att man inte bjuder just den gästen eller har den maten som någon förespråkar.. Ja, då är det så!

Men det är kul att planera! Mycket skoj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0