Hufudstaden får sig ett besök

I morgon blir det avfärd mot Stockholm! Våra vänner T + E ska besökas. Det blir en helg med mycket lugn och ro, god mat och kanske lite vin. Precis i min smak!

Väldigt skönt med fredag idag. Att åka från jobbet idag var skönt, nu är det snart jullov i vilket jag behöver, skulle tro att eleverna också behöver det. Betygen ska sättas på torsdag, sen kan man börja slappna av.

Igår var jag och kärleken till guldsmedsbutiken där vi hittade våra förlovningsringar. Nu har vi även bestämt oss vilken vigselring jag ska ha! =) Den är inte beställd än, men jag har alla mått jag behöver för att gå in och göra en beställning efter nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0