Körvel är inte svaret!

Självklart är det kanel som är svaret! En krydda som är duktig på el, kan el! Hur enkelt som helst. Det visade sig dock när de hade den gåtan på Rix FM att det inte var helt självklart för alla. Någon ringde in och gissde på körvel. Det däremot är svaret på en annan gåta! =) Vilken krydda är det som kör bra = körvel

Gillar gåtor, speciellt sådana som ger mig cd skivor hem i brevlådan!

Well, nu är det äntligen helg! Den här veckan har varit spännande. Jag har haft problem med min muskel i rumpan igen. Kunde knappt gå i torsdags så nu går jag på smärtlindrande igen.. Boring! Min sjukgymnast var på kurs idag, men de lovade att han skulle ringa upp mig på måndag.

Dessutom har det ju fallit en massa snö utanför fönstret. Jag gillar inte snö! Speciellt inte snö som ligger på cykelbanan och gör det svårcyklat. Jag kan gå med på att snön ska ligga där den ligger, men ta för sjutton bort den från cykelbanan där jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0