Vilket land har rea på kossor?

Julen kom och gick!
Lika fort som den julafton kom så var den borta. Jag spenderade dagen hos min syster utanför Nyköping med familjen. God mat, goda efterrätter, paket och hockeyspelsturnering stod på schemat. När sedan kvällen kom åkte jag hem igen till Linköping för att möta upp min kärlek. Vi har som tradition att fira lite egen jul hemma hos oss med paket och äta en skinksmörgos innan vi går och lägger oss.

Idag damp det ner Beyonces nya cd i brevlådan. Vann den på Rix FM dagen före dopparedagen genom att svara på en gåta. Jag har lite tur nu, andra cd skivan jag vunnit på tre veckor. Den här gången svarade jag på gåtan:

"Vilket land har rea på kossor"


Kan ni svaret?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Korea. Men jag undrar verkligen vad skinksmörgos är, låter kletigt att gosa med skinksmör =)

2008-12-29 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0